Wydarzenia - Projekt Doradztwa Energetycznego - Dobry klimat dla oszczędności - kampania reklamowa PDE

In order to personalize content, adjust and analyse ads, and provide safer experience, we use cookies. By using this website, you agree to the collection of information by us. The details can be found at: Privacy policy.

FENIKS RP UE PDE RGB 1 1

You are on the Energy Consultancy Project page

Choose your region to view information selected for you.
Logotypy
Projekt „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” to projekt realizowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) oraz Partnerów w 16 regionach na terenie całego kraju.

Dobry klimat dla oszczędności - kampania reklamowa PDE

2023-04-12 - 2023-05-16
Dobry klimat dla oszczędności - kampania reklamowa PDE

Projekt Doradztwa Energetycznego planuje w okresie od 12 kwietnia do 16 maja 2023 zrealizować w mediach elektronicznych drugą kampanię reklamową.

Radio, jak i digital to dwa zdecydowanie najmocniejsze pod względem zasięgu media w grupie docelowej, o bardzo wysokim indeksie dopasowania (Internet AFF 130, Radio AFF 113). Kampania zaplanowana została w oparciu o koszty reklamy 30 sekundowej. Podejmując wyzwanie zamieszczenia w spocie obowiązkowej formuły („legal”), Dom Mediowy wynegocjował w stacjach dodatkowe bezkosztowe 15 sekund. Tym samym długość spotu (łącznie 45”) pozwala na wykorzystanie większej przestrzeni w spocie reklamowym na przekaz marketingowy.

Celem mediowym komunikacji w radio jest maksymalizacja zasięgu 3+ w grupie docelowej oraz wysoka częstotliwość kontaktu z przekazem reklamowym wśród osób będących w zasięgu kampanii (OTH). Osiągniecie tego celu umożliwią nam działania zaplanowane na antenach stacji ogólnopolskich i regionalnych oraz naprzemienna taktyka obecności DAY ON / DAY OFF.

Rekomendowany plan radiowy uwzględnia obecność w dwóch najbardziej zasięgowych w Grupie Docelowej pakietach stacji: RMF 3D (w skład którego wchodzą anteny RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic oraz Gra Toruń, Gra Wrocław, 90 FM Wodzisław, Jura Częstochowa, Alex Zakopane) i ZET Total (obejmujący Radio ZET, Antyradio, Chillizet, stacje Plus, Meloradio i 63 stacje lokalne).

W radio docieramy do blisko 8 mln osób z grupy celowej (zasięg @1+ 75,1%, zasięg @3+ 54,8%). Zbudowana wysoka częstotliwość kontaktu z reklamą pozwoli słuchaczom z TG usłyszeć spot reklamowy w czasie trwania kampanii aż 7 razy.

Równolegle z rozpoczęciem kampanii radiowej pojawimy się z komunikacją w wyszukiwarkach (Google Search). Dzięki temu osoby, które usłyszały spot w radio lub zobaczyły reklamę w internecie będą mogły w łatwy sposób znaleźć informacje o Projekcie, co zwiększy również ruch na stronie docelowej.

W kampanii internetowej maksymalizujemy udział wideo. Zaplanowane działania oparte będą przede wszystkim na promocji spotu wideo na YouTube, w Social Mediach oraz na platformach VOD. Na YouTube zastosujemy zakup w modelu CPV (rozliczenie za pełne obejrzenie spotu), z kolei na platformach VOD emitowane wideo jest niepomijalne, co wiąże się z wysokimi wskaźnikami pełnych odtworzeń reklamy (VTR≈80-85%).

Social Media zapewnią nam budowę szerokiego zasięgu przy wykorzystaniu reklamy dark post (reklama statyczna) wyświetlanej na profilu określonej grupy odbiorców.

Statyczne formaty zastosujemy również w kampanii optymalizowanej pod kliknięcia (GDN), tak aby zwiększyć jakościowy ruch na stronie docelowej i zapoznać użytkowników z założeniami Projektu Doradztwa Energetycznego. Ponadto poprowadzimy kampanię display na serwisach informacyjnych, z uwzględnieniem targetowania demograficznego (wiek, wykształcenie).

Biorąc pod uwagę wyniki badania TGI, które świadczy o wysokiej konsumpcji płatnych platform streamingowych w TG (takich jak Netflix, Amazon Prime czy HBO Max) zaplanowaliśmy emisję spotu reklamowego (wideo in-stream), który wyświetlony zostanie przed contentem wideo na serwisie Filmweb. Emisja na tym serwisie zaplanowana została przy treściach związanych z filmami i serialami dostępnymi m.in na trzech wskazanych powyżej platformach. Połowa emitowanych spotów w tym medium będzie emisją wideo niepomijalnego, co pozytywnie wpłynie na odtworzenia spotu do końca.

W kampanii digital estymujemy około 7,2 mln wyświetleń. UU około 3 mln. Klików będzie około 39 000. Pełne obejrzenia spotu w granicach 1 290 000.

FENIKS RP UE PDE RGB 1 1


Scroll top