Wydarzenia - Projekt Doradztwa Energetycznego - Dobry klimat dla oszczędności - kampania reklamowa PDE

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Regulamin.

FENIKS RP UE PDE RGB 1 1

Znajdujesz się na stronie Projektu Doradztwa Energetycznego

Wybierz region, z którego jesteś, w celu wyświetlenia informacji specjalnie dla Ciebie
Logotypy
Projekt „Ogólnopolski system wsparcia doradczego dla sektora publicznego, mieszkaniowego oraz przedsiębiorstw w zakresie efektywności energetycznej oraz OZE” to projekt realizowany przez Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (NFOŚiGW) oraz Partnerów w 16 regionach na terenie całego kraju.

Dobry klimat dla oszczędności - kampania reklamowa PDE

2023-04-12 - 2023-05-16
Dobry klimat dla oszczędności - kampania reklamowa PDE

Projekt Doradztwa Energetycznego planuje w okresie od 12 kwietnia do 16 maja 2023 zrealizować w mediach elektronicznych drugą kampanię reklamową.

Radio, jak i digital to dwa zdecydowanie najmocniejsze pod względem zasięgu media w grupie docelowej, o bardzo wysokim indeksie dopasowania (Internet AFF 130, Radio AFF 113). Kampania zaplanowana została w oparciu o koszty reklamy 30 sekundowej. Podejmując wyzwanie zamieszczenia w spocie obowiązkowej formuły („legal”), Dom Mediowy wynegocjował w stacjach dodatkowe bezkosztowe 15 sekund. Tym samym długość spotu (łącznie 45”) pozwala na wykorzystanie większej przestrzeni w spocie reklamowym na przekaz marketingowy.

Celem mediowym komunikacji w radio jest maksymalizacja zasięgu 3+ w grupie docelowej oraz wysoka częstotliwość kontaktu z przekazem reklamowym wśród osób będących w zasięgu kampanii (OTH). Osiągniecie tego celu umożliwią nam działania zaplanowane na antenach stacji ogólnopolskich i regionalnych oraz naprzemienna taktyka obecności DAY ON / DAY OFF.

Rekomendowany plan radiowy uwzględnia obecność w dwóch najbardziej zasięgowych w Grupie Docelowej pakietach stacji: RMF 3D (w skład którego wchodzą anteny RMF FM, RMF Maxxx, RMF Classic oraz Gra Toruń, Gra Wrocław, 90 FM Wodzisław, Jura Częstochowa, Alex Zakopane) i ZET Total (obejmujący Radio ZET, Antyradio, Chillizet, stacje Plus, Meloradio i 63 stacje lokalne).

W radio docieramy do blisko 8 mln osób z grupy celowej (zasięg @1+ 75,1%, zasięg @3+ 54,8%). Zbudowana wysoka częstotliwość kontaktu z reklamą pozwoli słuchaczom z TG usłyszeć spot reklamowy w czasie trwania kampanii aż 7 razy.

Równolegle z rozpoczęciem kampanii radiowej pojawimy się z komunikacją w wyszukiwarkach (Google Search). Dzięki temu osoby, które usłyszały spot w radio lub zobaczyły reklamę w internecie będą mogły w łatwy sposób znaleźć informacje o Projekcie, co zwiększy również ruch na stronie docelowej.

W kampanii internetowej maksymalizujemy udział wideo. Zaplanowane działania oparte będą przede wszystkim na promocji spotu wideo na YouTube, w Social Mediach oraz na platformach VOD. Na YouTube zastosujemy zakup w modelu CPV (rozliczenie za pełne obejrzenie spotu), z kolei na platformach VOD emitowane wideo jest niepomijalne, co wiąże się z wysokimi wskaźnikami pełnych odtworzeń reklamy (VTR≈80-85%).

Social Media zapewnią nam budowę szerokiego zasięgu przy wykorzystaniu reklamy dark post (reklama statyczna) wyświetlanej na profilu określonej grupy odbiorców.

Statyczne formaty zastosujemy również w kampanii optymalizowanej pod kliknięcia (GDN), tak aby zwiększyć jakościowy ruch na stronie docelowej i zapoznać użytkowników z założeniami Projektu Doradztwa Energetycznego. Ponadto poprowadzimy kampanię display na serwisach informacyjnych, z uwzględnieniem targetowania demograficznego (wiek, wykształcenie).

Biorąc pod uwagę wyniki badania TGI, które świadczy o wysokiej konsumpcji płatnych platform streamingowych w TG (takich jak Netflix, Amazon Prime czy HBO Max) zaplanowaliśmy emisję spotu reklamowego (wideo in-stream), który wyświetlony zostanie przed contentem wideo na serwisie Filmweb. Emisja na tym serwisie zaplanowana została przy treściach związanych z filmami i serialami dostępnymi m.in na trzech wskazanych powyżej platformach. Połowa emitowanych spotów w tym medium będzie emisją wideo niepomijalnego, co pozytywnie wpłynie na odtworzenia spotu do końca.

W kampanii digital estymujemy około 7,2 mln wyświetleń. UU około 3 mln. Klików będzie około 39 000. Pełne obejrzenia spotu w granicach 1 290 000.

FENIKS RP UE PDE RGB 1 1


Przewiń do góry