Kampania reklamowa Projektu Doradztwa Energetycznego w TV oraz online
2021-04-06 - 2021-05-03Projekt Doradztwa Energetycznego planuje w okresie od 6 kwietnia do 3 maja 2021 zrealizować w mediach elektronicznych swoją pierwszą kampanię reklamową.
Przeprowadzimy kampanię telewizyjną (zasięgową), bazującą na ponad 50 stacjach tematycznych z mocnym wsparciem TVP i Polsat. W całej kampanii realizujemy spoty 30 sekundowe. Nasz przekaz w całym okresie działań komunikacyjnych w stacjach telewizyjnych zobaczy 66% osób z grupy docelowej.
Równocześnie przeprowadzimy kampanię online z wykorzystaniem narzędzi Programmatic na portalach Onet, WP, Interia, ZPR oraz serwisach społecznościowych Facebook, Google, Twitter, Youtube. Wykorzystamy w kampanii materiały wideo oraz kreacje statyczne, które pozwolą nam zbudować częstotliwości kontaktów z reklamą, przy stałej optymalizacji kampanii pod kątem zasięgu i parametrów jakościowych.
Nasi Doradcy Energetyczni przygotowali artykuły o Projekcie Doradztwa Energetycznego i w oparciu o informacje otrzymane z Domu Mediowego - Mullen Lowe, dotrzemy do wybranej grupy celowej. Interesują nas zwłaszcza osoby zainteresowanych ochroną środowiska, odnawialnymi źródłami energii, ekologią i recyklingiem. Artykuły natywne pojawią na tematycznych serwisach internetowych, takich jak Świat OZE, Ulica Ekologiczna, Dziennik Naukowy czy Ekologia. Nie zapomnieliśmy o szerokim odbiorcy naszych usług. Dziennikarze z Onet.pl i WP.pl napiszą artykuły redakcyjne.
Wykorzystanie materiałów display i wideo, pozwoli na dotarcie do szerokiej liczby odbiorców reklamy.
Link do filmu: https://bit.ly/3upW9ih
Zapraszmy do obejrzenia.